شرکت مفتاح رهنورد

شرکت مفتاح رهنورد یکی از شرکتهای فعال در کشور است که با بکارگیری دانش فنی و نیروهای متخصص و نظامهای مدیریتی در زمینه واردات خودرو فعالیت می نماید. دیدگاه کلان مدیریت شرکت, توجه به اصول کیفیت است که به عنوان اصل اساسی و همیشگی سازمان می باشد.

شرکت مفتاح رهنورد

شرکت مفتاح رهنورد یکی از شرکتهای فعال در کشور است که با بکارگیری دانش فنی و نیروهای متخصص و نظامهای مدیریتی در زمینه واردات خودرو فعالیت می نماید. دیدگاه کلان مدیریت شرکت, توجه به اصول کیفیت است که به عنوان اصل اساسی و همیشگی سازمان می باشد.

نرم افزار CRM یکپارچه مدیریت چاپخانه


معرفی نرم افزار CRM یکپارچه مدیریت چاپخانه الـنا

 

نرم افزار مدیریت چاپخانه ، سیستم سفارش چاپ  از راه دور به منظور تسهیل در امر سفارش کارت ویزیت و خدمات چاپی تهیه شده است، هسته اصلی این نرم افزار بصورت نرم افزار CRM مشتری مدار طراحی شده است که چاپخانه ها و شرکت های تبلیغاتی و چاپی با استفاده از آن خواهند توانست خدمات خود را بصورت تمام مکانیزه به مشتریان ارائه دهند، از جمله مهمترین نکات اینکه امکان سفارش گیری آنلاین  بدون مراجعه حضوری مشتریان و مهمتر از آن پیشگیری از تماس های غیر ضروری مشتریان جهت پیگیری سفارشات از جمله بیشترین مشکلات این شرکت ها می باشد.

 

نرم افزار پیشرفته CRM چاپخانه الـنا، یک راهکار جامع برای کسب و کار شما می باشد که به صورت تخصصی برای چاپخانه ها و شرکت های تبلیغاتی که فعالیت طراحی و چاپی دارند توسعه یافته است تا بتوانند به سادگی و با هوشمندی منحصر به فرد به تعامل خود با مشتریان را گسترش داده و فرآیند انجام کارهای متداول و تکراری را کاهش دهند و وقت خود را برای جذب مشتریان بلقوه بیشتر اختصاص دهند.

نرم افزار مدیریت چاپخانه  الـنا با آسانی توسط شما و پرسنل شما از یک سو و از سوی دیگر مشتریان شما مورد استفاده قرار می گیرد،استفاده از این نرم افزار به جهت افزایش فروش، داشتن مشتریانی راضی تر و همچنین کاهش تلفن های غیر ضروری (تلفن هایی که از طرف مشتریان به جهت پیگیری سفارشات صورت میگیرد). و همچنین مدیریت آسان تر و بهینه کارها مورد استفاده قرار می گیرد.”

نرم افزار جامع الـنا یک راهکار یکپارچه برای مدیریت فرآیند های طراحی،اجرا(چاپ)،خدمات پس از چاپ، تحویل کار می باشد که همچنین تحولی بزرگ در عملیات بازاریابی در تمام کانال های سنتی و دیجیتال و همچنین شبکه های اجتماعی برای شما پدید می آورد.

بانک اطلاعات یکپارچه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

“ مزیت اسفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری الـنا برخورداری از بانک اطلاعات طبقه بندی شده بر اساس مشاغل و قدرتمند CRCBOOK.IR می باشد که بصورت مرتب درحال بروزرسانی با داده های تازه و واقعی می باشد. ”

“شما با دسترسی به بیش از 125/000 اطلاعات شغلی موجود در بانک اطلاعاتی قدرتمند CRCBOOK می توانید بهترین برنامهء بازاریابی هدفمند خود را پیاده سازی کرده و بیشترین بازخورد را ازآن داشته باشید. ”

 

امکانات نرم افزار چاپخانه :

بخش سفارشات مشتریان

  • ثبت سفارشات چاپی از طریق وب سایت مجموعه و پرداخت آنلاین سفارش.
  • محاسبه اتوماتیک سایز های کار و تعداد لت و محاسبه قیمت براساس سایز.
  • تشخیص اتوماتیک فایل های RGB از CMYK .
  • کنسلی سفارشات توسط خود مشتری.
  • مشاهده تمامی فاکتورهای سفارشات و لیست تراکنش های مالی.
  • استفاده از سیستم اعتبارات.
  • جلوگیری از ورود سفارشاتی که تائیدمالی نشده اند در فرمهای چاپی .
  • اعمال درصد تخفیف به مشتریان خاص.
  • اعمال درصد تخفیف در تاریخ های خاص(مثلا به مناسبت عید غدیر کلیه سفارشات از 3 % تخفیف برخودار می باشند).
  • ارسال پیام خصوصی و گروهی به مشتریان.
  • مدیریت فایل های پیشرفته برای هر کاربر بصورت مجزا.
  • امکان واریز فیش وایزی و آپلود آن برای تائید صحت.
  • محاسبه ریز قیمتها بصورت جداگانه برای هر سفارش و چاپ در فاکتور.
  • ویرایشگر فوق پیشرفته تصاویر،که به کاربران این امکان را میدهد تا در صورتی که به هریک از نرم افزار های طراحی مانند PhotoShop و... دسترسی نداشته باشند بتوانند از طریق آن فایلهای خود را ویرایش کرده و سفارش خود را به درستی تنظیم نمایند.

بخش طراحی و فرم بندی

  • ثبت سفارشات و صدور فاکتورهای از طریق نرم افزار CorelDraw .
  • امکان تشخیص یک رو یا دو رو بودن کار بصورت اتوماتیک،از فایل CorelDraw ویا فایلهای دیگر.
  • امکان تشخیص فایل موضعی بصورت اتوماتیک .
  • امکان تشخیص هوشمند و سریع RGB و CMYK فایل ها به جهت جلوگیری از خطلاهای احتمالی در نوع رنگ عکس در هنگام چاپ.
  • امکان جستجوی فایل های سفارشات بر اساس تمامی فیلدهای آن در مدیریت فایل پیشرفته.
  • ذخیره تصویر سفارش بر روی فاکتور بصورت اتوماتیک.
  • اعمال هزینه طراحی در فاکتور.
  • اعمال خدمات جانبی قبل از چاپ و بعد از چاپ بصورت ردیف های فاکتور بصورت اتوماتیک.
  • دسترسی سریع به فرم های و مشاهده وضعیت فرمها.
  • فرم بندی کارها و ارسال آن برای لیتوگرافی.
  • بستن فرمها بصورت دستی.
  • مشاهده سفارشات داخل هر فرم.
  • جلوگیری از ورود سفارشاتی که وضعیت مالی نشده اند.
  • امکان جابجایی سفارشات در فرم ها.(اولویت بندی سفارشات) .
  • اعلام وضعیت فرمهای بسته نشده و تاریخ ایجاد آنها.
  • امکان تعریف خدمات و محصولات و قیمت بندی آنها بصورت شخصی.
  •  

بخش حسابداری نرم افزار مدیریت چاپخانه

  • مدیریت و تفکیک سفارشات حضوری و آنلاین.
  • مدیریت دسترسی به تمام فاکتورهای حضوری یک مشتری و ثبت پیش پرداخت کلی و تفکیک پیش پرداخت ها بصورت اتوماتیک.
  • دسترسی سریع به لیست برهکاران.
  • تائید و یا عدم تائید مبالغ کارت به کارت و شارژ حساب مشتری.
  • امکان تخصیص حساب اعتباری به مشتریان خاص.
  • امکان تخصیص درصد تخفیف به مشتریان خاص.
  • امکان مشاهده سفارشات : پرداخت نشده،در انتظار تائید، تائید نشده، به تفکیک جنس و نوع فرم.
  • دسترسی و نمایش سریع وضعیت حساب مشتری
  • ثبت کلیدواژه های اتوماتیک بر اساس سفارش؛ برای جستجوی بهتر و سریعتر.
  • امکان در نظر گرفتن درصد مالیات.
  • معین فاکتورهای مشتریان.
  • پیگیری لیست تراکنش های مالی مشتریان.
  • سرعت بالا در پیدا کردن مشتریان بر اساس فیلدهای مختلف.
  • مدیریت لیست تراکنشهای آنلاین.

بخش تحویل کار

  • جلوگیری از تحویل و ارسال سفارشاتی که تائید مالی و حسابداری نشده اند..!!
  • جلوگیری از تائید وضعیت تحویل سفارشاتی که مرحله چاپ آنها به اتمام نرسیده است.
  • مشاهده وضعیت فرم ها(آماده تحویل،ارسال برای چاپ، فرم باز،فرم بسته)
  • تفکیک سفارشات تحویل داده شده و نشده
  • ثبت تاریخ تحویل کار به مشتری ، با توجه به نوع تحویل آن.
  • تفکیک تحویل سفارشات بر اساس نوع ارسال.(تحویل حضوری، پیک،باربری )
  • ارسال پیام اتمام کار و آماده تحویل به مشتری.
  • و ...

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.