شرکت مفتاح رهنورد

شرکت مفتاح رهنورد یکی از شرکتهای فعال در کشور است که با بکارگیری دانش فنی و نیروهای متخصص و نظامهای مدیریتی در زمینه واردات خودرو فعالیت می نماید. دیدگاه کلان مدیریت شرکت, توجه به اصول کیفیت است که به عنوان اصل اساسی و همیشگی سازمان می باشد.

شرکت مفتاح رهنورد

شرکت مفتاح رهنورد یکی از شرکتهای فعال در کشور است که با بکارگیری دانش فنی و نیروهای متخصص و نظامهای مدیریتی در زمینه واردات خودرو فعالیت می نماید. دیدگاه کلان مدیریت شرکت, توجه به اصول کیفیت است که به عنوان اصل اساسی و همیشگی سازمان می باشد.

توسان ٢٠١٦ نیوفیس توسط مفتاح رهنورد به تهران رسید

توسان ٢٠١٦ نیوفیس به تهران رسید
قفل ورود توسان ٢٠١٦ نیوفیس به کشور ، با  مفتاح باز شد .              
شرکت مفتاح رهنورد موفق به ورود اولین خودروهای توسان ٢٠١٦نیوفیس گردید.
مفتاح رهنورد یکی از شرکتهای فعال در کشور است که با بکارگیری دانش فنی و نیروهای متخصص و نظامهای مدیریتی در زمینه واردات خودرو فعالیت می کند. و دیدگاه کلان مدیریت این شرکت، توجه به اصول کیفیت به عنوان اصل اساسی و همیشگی سازمان است.
علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط فروش توسان ٢٠١٦ نیوفیس و یا دیگر خودروهای وارداتی می توانند به نشانی www.meftahrahnavard.com مراجعه کنند. 

آب پاکی اتاق اصناف ایران بر روی دستان برخی سود جویان رسانه ای درباره مفتاح رهنورد

1-  طبق ماده ۱۲ قانون نظام صنفی، شرکت مفتاح رهنورد در مهلت مقرر قانونی برای اخذ مجوزات قانونی لازم برای فعالیت در حیطه قانون نظام صنفی با ثبت نام درسامانه  دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور اقدام عملی داشته و کد رهگیری  برای اخذ مجوز را دریافت وهمراه اسناد مدارک لازم تحویل اتحادیه داده است.

۲-  همانطور که در نامه مورخه ۳۰/۴/۹۵ اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان اتومبیل تهران لحاظ شده است شرکت مفتاح رهنورد در موعد مقرر نسبت به دریافت مجوز از اتحادیه اقدام کرده و طبق قانون نظام صنفی مراحل صدور پروانه کسب در حال انجام است.

۳-  مدیرعامل شرکت مفتاح رهنورد که رئیس انجمن صنفی کارفرمایی واردکنندگان خودرو نیز می باشد با اخذ مجوز قانونی از وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و با همکاری و عضویت تعدادی از شرکت های معتبر فعال در عرصه واردات خودرو اقدام به تاسیس انجمن مذکور کرده است و فعالیت این انجمن براساس مدارک موجود کاملا مطابق با قانون مدون و جاریه کشور است ضمن اینکه فعالیت رییس شرکت مفتاح رهنورد در قالب انجمن وواحد صنفی در هیچ کجای قانون منعی وجود ندارد ودر هر زمینه ای که نیاز بود ابتدا مجوزهای لازم اخذ شده است.


۴-   فعالیت های قانونی شرکت مفتاح رهنورد در قالب واردات و فروش خودرو طبق مقررات وزارت صنعت، معدن و تجارت در حال انجام است و تاکنون هیچ تخلف و خلف وعده ای از عملکرد این شرکت در قالب واحد صنفی فعال در عرصه فروش خودرو به مقامات نظارتی گزارش نشده است که این مهم تایید عملکرد قانونی رئیس انجمن صنفی کارفرمایی واردکنندگان خودرو در قالب واحد صنفی فروشنده خودرو است.

۵-  در قانون نظام صنفی قید شده است که ۱۵ روز بعد از اخطاریه نسبت به تشکیل پرونده اقدام نمایید . شرکت مفتاح رهنورد در عمل به قانون نظام صنفی اولین بار در سال ۹۴با مراجعه به دبیرخانه هیات نظارت بر اصناف کشور در تاریخ ۲۸/۶/۹۴ کد رهگیری دریافت کرده و در مرحله دوم تنها دو روز پس از صدور اخطاریه با مراجعه به سایت مذکور با ارائه مدارک قانونی کد رهگیری دریافت کرده که در تاریخ ۳۰/۴/۹۵ این موضوع از سوی اتحادیه فروشندگان اتومبیل تهران تایید شده است.

۶-  انتظار می رود تا رسانه های گروهی با دقت بیشتری نسبت به قانون نظام صنفی و آیین نامه های اجرایی آن اقدام به انتشار مطالب واخبارنمایند. متاسفانه در برخی موارد همکاران محترم رسانه ای به دلیل کم اطلاعی از قانون نظام صنفی وآیین نامه های اجرای آن ناخواسته اخباری را منتشر می کنند که با کمی صبر وتامل می توان بهتر نسبت به انتشار همان خبر وشفاف سازی دقیق تر واطلاع رسانی به هنگام به مردم خدمت کرد.

۷-  روابط عمومی اتاق اصناف تهران همیشه آماده ارائه اطلاعات دقیق به تمامی رسانه های گروهی در خصوص قانون نظام صنفی و فعالیت های اتحادیه های صنفی  است ودر صورت نیاز به اطلاعات بیشترهمکاران رسانه های گروهی می توانند با تلفن همراه ۰۹۱۲۷۱۸۴۵۵۸ تماس بگیرند.

لینک کامل خبر:

http://www.otaghasnaftehran.ir/fa/newsagency/1395/8639/

http://www.tabnak.ir/fa/news/609358/فعالیت-مفتاح-رهنورد-کاملا-قانونی-است

http://saba724.ir/?p=report&i=1&g=1&e=999&title=%D8%A2%D8%A8%20%D9%BE%D8%A7%DA%A9%DB%8C%20%D8%A7%D8%AA%D8%A7%D9%82%20%D8%A7%D8%B5%D9%86%D8%A7%D9%81%20%D8%A8%D8%B1%20%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%20%D8%A8%D8%B1%D8%AE%DB%8C%20%D8%B3%D9%88%D8%AF%D8%AC%D9%88%DB%8C%D8%A7%D9%86

http://basijnews.ir/fa/news/8717075/آب-پاکی-اتاق-اصناف-بر-دستان-برخی-سودجویان

برای خرید توسان از کدام شرکت استفاده کنیم؟مفتاح رهنورد با ...؟؟

: گرم شدن زمستان امسال بی‌دلیل نیست. 

گویا اتفاق‌هایی درحال رخ دادن است که یخ رکود بازار را می‌شکند. 

ولی این آب شدن برف‌های رکود که روی بازار خودرو نشسته است، با ابهاماتی همراه است که مشتریان واقعی را سر درگم می‌کند. آمدن خودروهای جدید به‌صورت وارداتی در کنار خبر آمدن خودروهایی با قابلیت مونتاژ در داخل، باعث شده است حال و هوای بازار خودرو تغییر کند. نمی‌توان تمام واکنش‌های مثبت به بازار خودرو را به‌خاطر شب عید دانست. زیرا برخی فروش‌ها حکایت از تحویل چند‌ماهه دارند که به گفته شرکت‌ها در طرح‌های فروش پیاپی به اتمام رسیده‌اند. از چینی‌ها گرفته تا خودروهای آلمانی، این روزها شرایط فروشی دارند که از نمایندگی‌های رسمی یا واحدهای فروش شخصی برای خودروها اعلام می‌شود. 
پیگیری امروز ما در مورد خودرویی پرفروش در بازار ایران است که طبق برنامه در اواخر بهار 95 به بازار ایران می‌پیوندد. هیوندای توسان، خودرویی کراس‌اور که در نسل‌های گذشته به بازار ایران راه پیدا کرده و توانسته است آمار واردات و فروش خوبی را به‌دست آورد. حال که خبر آمدن نسل جدید این خودرو به صورت پلاک ملی در فضای بازار خودرو پیچیده و شرایط فروش آن اعلام شده است، سردرگمی درباره شیوه تحویل، شماره‌گذاری و ارائه خدمات برای مشتریان ایجاد شده است. مدل 2016 نسل دوم این خودرو با گارانتی شرکتی قیمتی بالای 160 میلیون تومان را در بازار ایران تجربه می‌کند. ولی شاهد هستیم نسل سوم آن در برگه‌های فروش، قیمتی کمتر از نسل دوم دارد که کمی با قواعد بازی در بازار ایران متفاوت است. با اینکه نسل سوم این خودرو موتور دو لیتری 168 اسب‌بخاری دارد و از نظر عوام، 400 سی‌سی از نسل دوم حجم موتور کمتری دارد، ولی از نظر امکانات و ایمنی در سطح بسیار بالاتری قرار گرفته است که می‌تواند باعث افزایش قیمت این خودروی جدید نسبت به نسخه قدیمی‌ شود. حال اگر قبول کنیم توسان جدید اتفاقی عجیب در بازار ایران است و قیمتی کمتر در واقعیت به خود اختصاص داده است، چطور باید به شرایط فروش متفاوتی که اعلام می‌شود اطمینان کامل داشته باشیم؟ این اختلاف قیمت‌ها در فروش اولیه شرکت‌های واردکننده، چه دلیلی دارد؟ آیا می‌توان گفت برخی فروشندگان از کم اطلاعی مشتریان سوءاستفاده می‌کنند تا به سود بالای خود نزدیک شوند؟
شرکت آسان‌موتور که به‌عنوان نماینده رسمی هیوندای در ایران شناخته می‌شود و بیش از 50 نمایندگی فعال دارد، قیمت این خودرو را 157 میلیون تومان به صورت علی‌الحساب اعلام کرده است. این شرکت از مشتریان 49 میلیون تومان به صورت نقدی دریافت می‌کند و 30 روز بعد، 30 میلیون را تحت عنوان ودیعه دوم می‌گیرد و طبق قرارداد خودرو را تا 90 روزکاری تحویل می‌دهد. با توجه به لغو تحریم‌ها و آغاز همکاری‌های مستقیم، از این پس آسان‌موتور خودروهای خود را از جمله توسان، به صورت خرید مستقیم از کره‌جنوبی وارد می‌کند و از نظر تطابق فنی یک مزیت به حساب می‌آید. زیرا این شرکت با توجه به اطلاعات محصولات خود، تعمیرات آن را در نمایندگی‌هایش فراهم می‌کند و بدیهی است خودروهایی با سفارش‌گذاری کشورهای واسطه، می‌توانند تداخلی را در ارائه خدمات پس از فروش ایجاد کنند. 
شرکت عظیم‌خودرو که این روزها قیمت‌های نجومی را برای خودروهای چینی هاوال اعمال کرده است، روی توسان جدید قیمت‌گذاری عجیبی انجام داده و قیمت این خودرو را 138 میلیون تومان اعلام کرده است. این شرکت هم تحویل خودروها را بین 90 تا 120 روزکاری اعلام کرده است و 75 میلیون و 900 هزار تومان را به عنوان پیش پرداخت از مشتریان دریافت می‌کند. همچنین در ایام دهه فجر نمایندگی‌های این شرکت تخفیفاتی را روی قیمت اعلامی اتخاذ می‌کنند. کارشناسان فروش عظیم‌خودرو در معرفی خودرو می گویند که خودروها از بازار عمان تامین می‌شود و به دلایل ناگفته خود ارزنده‌تر از بقیه شرکت‌ها به حساب می‌آیند. آنها می‌گویند تمام هزینه شماره‌گذاری، بیمه، تبصره و... روی این قیمت لحاظ شده و مشتری خودروی پلاک شده را با 138 میلیون تومان تحویل می‌گیرد. کارشناسان فروش این شرکت با جذب مشتری از روش تخریب رقبا استفاده کرده و در صحبت‌های خود به این نکته اشاره می‌کنند که آسان‌موتور خودرویی را وارد نمی‌کند و منتظر است توسان‌های ثبت‌نام کرده را از بازار ایران تهیه کند. همچنین بدون استناد به مساله‌ای از روش‌هایی مثل تاخیر زیاد آسان موتور در تحویل خودرو، جذب سرمایه از مردم به واسطه فروش توسان برای جبران بدهی‌ها و... استفاده می‌کنند تا مشتری را متقاعد به خرید از عظیم‌خودرو کنند. حتی در دو مورد در تحقیق میدانی خود شاهد بودیم فردی از نمایندگان آسان‌موتور را معرفی می‌کردند و می‌گفتند این آقا توسان را از طریق ما ثبت‌نام کرده و به شرکت آسان‌موتور اعتماد نکرده است! این رفتار غیرحرفه‌ای کارشناسان فروش عظیم‌خودرو به همین جا ختم نمی‌شود و دست به تخریب وجهه شرکت سوم، یعنی مفتاح رهنورد هم می‌زنند. آنها در خصوص فعالیت این شرکت می‌گویند «مفتاح رهنورد »تنها یک شرکت کشتیرانی است و تضمین به فعالیت‌های او نیست. این شرکت خودروهای خود را از بازار امارات تامین می‌کند و با آپشن‌های تقلبی به مشتریان تحویل می‌دهد». به هر حال این گونه رفتار کارکنان عظیم‌خودرو این مساله را اثبات می‌کند که با گذشت این همه سال از فعالیت خود، هنوز اخلاق‌ کاری و اصول رقابت را درست اجرا نمی‌کنند و با توجه این نوع ثبت‌نام و قیمت‌گذاری، می‌توان کمی حساس شد که چرا عظیم‌خودرو این قیمت را روی خودرو گذاشته و قصد تخریب رقبا را دارد؟
شرکت مفتاح رهنورد هم در جدیدترین طرح فروش خود قیمت توسان جدید را 140 میلیون تومان اعلام کرده است. کارشناسان فروش این شرکت مواضع خاصی در خصوص فعالیت رقبا ندارند و تنها این مساله را به مشتری می‌گویند که «140 میلیون تومان هزینه کلی خودرو است و طبق قرارداد هیچ وجه اضافه‌ای دریافت نمی‌شود. عظیم‌خودرو که توسان را 138 میلیون تومان اعلام می‌کند، بعدا پنج میلیون تومان به عنوان حق کارگزاری از مشتریان دریافت می‌کند». مفتاح رهنورد در ثبت نام خود 50 میلیون تومان ابتدا دریافت و طی دو بازه زمانی بیست روزه، دو فقره وجه 20 میلیون تومانی را طبق قرارداد از مشتری اخذ می‌کند و خودرو را به گفته های خود تا 120 روزکاری تحویل می‌دهد. کارشناسان این شرکت اعلام می‌کنند تمام خودروهای آنها سفارش اروپاست و در فول‌ترین سطح ممکن قرار دارند. 
همه این سه شرکت خودروها را طبق قوانین با گارانتی پنج سال یا 150 هزار کیلومتر آسان‌موتور عرضه می‌کنند. ولی هر کدام قیمت‌گذاری مختلفی برای خودرو در نظر گرفته‌اند. مساله اصلی اینجاست که قیمت‌گذاری کدام شرکت به واقعیت نزدیک‌تر است و خرید از کدام شرکت اعتبار بیشتری به همراه دارد؟

ثبات در بازار خودروهای وارداتی از نظر شرکت مفتاح رهنورد و فعالان این زمینه

به گزارش شرکت مفتاح رهنورد؛ با ادامه کاهش عرضه خودرو به بازار و در شرایطی که تقاضا نیز چندان بالا نیست، قیمت برخی خودروهای داخلی کماکان در حال صعود است. از اوایل هفته گذشته بود که با افزایش رسمی قیمت برخی خودروهای داخلی، روند افزایش قیمت در بازار نیز آغاز شد و قیمت‌ها چند صد هزار تومان بالا رفت. این روند طی هفته جاری نیز ادامه پیدا کرده تا بازار خودرو دو هفته گران را به خود ببیند.

آن طور که فعالان بازار می‌گویند، خودروسازان اقدام به کاهش عرضه محصول به بازار کرده‌اند و این موضوع سبب افزایش قیمت شده است. این در شرایطی است که بازار نشانی از رونق سال‌های نه چندان دور خود را ندارد و تقاضا برای خرید خودرو چندان مناسب نیست.

به گفته نمایشگاهداران خودرو پایتخت، معمولا در این مقطع از سال باید با افزایش خرید و فروش در بازار خودرو روبه‌رو باشیم، با این حال مشتریان مانند گذشته میلی به خرید ندارند.

آنها تاکید می‌کنند که اگرچه تقاضا برای خرید خودرو در مقایسه با ماه رمضان و قبل از آن، افزایش داشته است، با این حال بازار به اصطلاح دلچسب نبوده و رکودی نسبی بر آن حکمرانی می‌کند.

تداوم روند افزایش قیمت خودروهای داخلی
اما به بازار خودرو برویم و ببینیم قیمت‌ها چه افت و خیزی را در این روزهای داغ تابستان تجربه کرده‌اند. بنابر گفته فعالان بازار و همچنین شرکت مفتاح رهنورد، هم‌اکنون پژو 206 تیپ 5 با قیمتی برابر با 37 میلیون و 200 هزار تومان خرید و فروش می‌شود که این موضوع از ثبات قیمت خودروی موردنظر در هفته‌جاری حکایت می‌کند. این محصول البته طی هفته گذشته حدود 300 هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده بود.

از سوی دیگر، همچنین پژو 206 صندوقدار مدل V8 نیز که طی هفته قبلی 200 هزار تومان گران شده بود، این هفته نیز 100 هزار تومان دیگر به قیمت آن اضافه شد تا هم‌اکنون 37 میلیون و 500 هزار تومان در بازار به فروش برسد.

گفته می‌شود ایران خودرو با حذف برخی آپشن‌های پژو 206، عملا قیمت این محصول را بالا برده است، چه آنکه مشتریان مجبورند برای خرید مدل‌های فول‌ این محصول، پول بیشتری بپردازند. اما از بازار پژو 405 نیز خبر می‌رسد این محصول با توجه به تغییر قیمتی که داشته، در حال حاضر 30 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود و این موضوع نشان از افزایش قیمت 300 هزار تومانی خودرو موردنظر طی هفته جاری دارد.

پژو 405 البته در هفته قبل نیز افزایش قیمت را تجربه کرده بود. اما دیگر محصول ایران خودرو به نام سمند EF7 طی هفته جاری تغییر قیمت خاصی را به خود ندیده و در حال حاضر 30 میلیون و 700 هزار تومان خرید و فروش می‌شود. با این حال، سمند مدل LX که افزایشی 200 هزار تومانی را طی یکی دو هفته اخیر تجربه کرده، هم‌اکنون قیمتی برابر با 30 میلیون تومان دارد.

اما از بازار رانا نیز خبر می‌رسد، این خودرو با توجه به تثبیت قیمتش طی هفته جاری، هم‌اکنون 33 میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رود. با این حساب، رانا جزو خودروهای باثبات بازار طی هفته جاری به‌شمار می‌رود. از رانا که بگذریم، تیبا هم بدون تغییر قیمتی خاص، در حال حاضر قیمتی معادل 24 میلیون و 250 هزار تومان در بازار دارد.

این محصول البته طی هفته گذشته افزایش قیمتی 150 هزار تومانی را تجربه کرد تا پس از مدت‌ها گرانی را در بازار تجربه کرده باشد. فعالان بازار اما در مورد پراید نیز خبر از ثبات می‌دهند. به گفته آنها،پراید در مدل 131 قیمتی برابر با 21 میلیون و 500 هزار تومان دارد که نشان می‌دهد این محصول طی هفته جاری تثبیت قیمت داشته است.

این مدل از پراید البته طی هفته گذشته 400 هزار تومان گران شده بود. از سوی دیگر اما پراید در مدل 111 نیز اگرچه در هفته قبل با افزایش قیمت روبه‌رو شد، با این حال طی هفته جاری تغییری را احساس نکرد تا با همان قیمت 21 میلیون و 500 هزار تومان خود به فروش برسد. پراید همین دو هفته پیش توسط سایپا گران شد و رسما افزایش قیمتی بیش از 500 هزار تومان را تجربه کرد.

از پراید که بگذریم، فعالان بازار در مورد دنا خبر از کاهش قیمت این محصول می‌دهند. به گفته آنها، دنا در حال حاضر 43 میلیون و 400 هزار تومان خرید و فروش می‌شود که این موضوع نشان از کاهش قیمت 100 هزار تومانی آن دارد.

قیمت دنا توسط شورای رقابت آزاد شده و این محصول دیگر مشمول قیمت‌گذاری دولتی نیست و بنابراین ایران خودرو می‌تواند نسبت به تغییر قیمت آن اقدام کند. نگاهی هم اما به قیمت سراتوهای مونتاژی سایپا بیندازیم، خودروهایی که قیمت‌گذاری شان آزاد است و تغییر خاصی در هفته جاری نکرده‌اند.

بر این اساس،سراتوی اتومات هم‌اکنون 91 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود و این در حالی است که مدل دنده‌ای آن قیمتی برابر با 75 میلیون و 800 هزار تومان دارد.

در بین دیگر خودروهای بازار اما تندر-90‌ها بدون تغییر قیمتی خاص، این هفته را به انتها رساندند. بر این اساس، تندر اتومات که در ایران خودرو به تولید می‌رسد، در حال حاضر قیمتی برابر با 49 میلیون و 900 هزار تومان دارد و تندر پارس خودرو نیز 40 میلیون و 200 هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

همچنین پارس تندر نیز در حال حاضر قیمتی برابر با 40 میلیون و 700 هزار تومان دارد که این موضوع نشان از تثبیت قیمت خودرو موردنظر دارد. از سوی دیگر اما ساندرو نیز که به‌نوعی مدل هاچ‌بک تندر-90 به‌شمار می‌رود، در حال حاضر قیمتی برابر با 52 میلیون تومان دارد و این یعنی تغییری در قیمت آن حاصل نشده است.

ظاهرا پارس خودرویی‌ها دور جدید ارسال دعوت‌نامه برای ثبت‌نام‌کنندگان ساندرو را آغاز کرده و بر این اساس بخشی دیگر از مشتریان به‌زودی ساندروی خود را تحویل خواهند گرفت.

ثبات در بازار وارداتی‌ها
سری هم اما به بازار خودروهای وارداتی بزنیم، بازاری که آن نیز چندان گرم نبوده و رونقی را به خود نمی‌بیند. آن طور که فعالان بازار می‌گویند، در حال حاضر هیوندای سوناتا با قیمتی معادل 174 هزار تومان خرید و فروش می‌شود که نشان از ثبات آن دارد.

دیگر محصول هیوندایی به نام i30 نیز 82 میلیون تومان قیمت دارد و سانتافه نیز 212 میلیون تومان به فروش می‌رسد. در بین محصولات کیا نیز مدل سراتو در حال حاضر قیمتی برابر با 130 میلیون تومان دارد و اپتیما هم 189 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

همچنین از بازار مزدا3 نیز خبر می‌رسد که این محصول در حال حاضر قیمتی برابر با 114 میلیون تومان دارد. این محصول روزگاری تا 130 میلیون تومان قیمت داشت که بیشتر به‌دلیل کاهش عرضه آن به بازار بود.

منبع:دنیای اقتصاد

آغاز به کار سیستم مکانیزه CRM مفتاح رهنورد جهت رفاه حال مشتربان

شرکت مفتاح رهنورد پس از تحقیقات مختلف و تجریه و تحلیل اطلاعات بدست آمده و نظر سنجی از مشتریان اقدام به راه اندازی سیستم مدیریت مشتریان CRM نموده که با بر اساس دسترسی سریع مشتریان به کلیه اطلاعات سفارش آنها و پاسخ گویی بهتر و بشتر می باشد.

 

برای مشاهده بیشتر به وب سایت مفتاح رهنورد مراجعه نمائید