قبل از اینکه شخصی تصمیم به خرید از هرجایی را بگیرد تاثیر محیط است که باعث دلگرمی و خرید وی میشود، حالا میخواد فروشگاه واقعی باشد یا فروشگاه اینترنتی یا (فروشگاه آنلاین) مواردی که تاثیر گذارند: نما و ویترین یک فروشگاه، تلفیق رنگ ها، پوشش و رفتار فروشنده بر تصمیم مشتری برای خرید یا عدم خرید . در خریدهای اینترنتی این مفاهیم و مضامین با عنوان اهمیت طراحی گرافیک در طراحی یک فروشگاه آنلاین مطرح می شود.اهمیت طراحی گرافیک در فروشگاه آنلاین به عنوان یکی از اساسی ترین فاکتورها برای طراحی چنین سایت هایی بیانگر آن است که استفاده از یک طراحی جذاب و حرفه ای القای حس مثبت در مشتری، فرایند خرید را برای او لذت بخش و مهم تز از آن اطمینان پذیر تر می کند و احتمال خریدهای بعدی از سایت را بالا می برد. فضابندی مناسب، استفاده از ترکیب اصولی رنگ ها، فونت ها و دسته بندی ها از مواردی است که در یک طراحی سایت خوب و با مدنظرداشتن اهمیت طراحی گرافیک در فروشگاه آنلاین قابل مشاهده است.
فاکتورهایی مانند روش های پرداخت، امنیت و پشتیبانی سایت و همچنین چیدمان و نحوه دسترسی به بخش ها و صفحات وب سایت از دیگر موارد مهم در طراحی سایت های فروشگاه اینترنتی است.اهمیت طراحی گرافیک در فروشگاه آنلاین یکی از عوامل اصلی است که نتیجه آن استقبال و ترجیح کاربران برای کسب اطلاعات از یک فروشگاه اینترنتی خاص نسبت به دیگر فروشگاه های مشابه و موثر در جذب مشتری است.
با درنظر گرفتن اهمیت طراحی گرافیک در طراحی سایت فروشگاه آنلاین و بالا رفتن تعداد مشتریان، فروش و سود بالا محقق می شود. تبدیل یک مشتری به مشتری وفادار و همیشگی یکی دیگر از نتایج لحاظ کردن اهمیت طراحی گرافیک در فروشگاه آنلاین است. همچنین تاثیر اهمیت طراحی گرافیک در فروشگاه آنلاین در آمار بازدید بالا و بهبود سئوی سایت یکی دیگر از عملکردهای صحیح یک طراحی سایت فروشگاه اینترنتی است. علاوه بر این افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو یکی از نتایج توجه به اهمیت طراحی گرافیک در فروشگاه آنلاین است.
توجه به چیدمان و شیوه اختصاص فضاها به محصولات مختلف یکی از روش های افزایش فروش در فروشگاه ها است.
چیدمان در فروشگاه آنلاین هم به عنوان یکی از مهمترین و موثرترین فاکتورها در فروش و افزایش فروش به شمار می رود. همانطور که در یک فروشگاه فیزیکی اصولی همچون انتخاب مناسب ردیف و ستون قفسه ها برای قرار دادن اجناس، چیدن اجناس مرتبط در کنار هم، ترکیب رنگ اجناس چیده شده و … در میزان فروش مهم است و موردتوجه قرار می گیرد، چیدمان در فروشگاه آنلاین هم از مواردی است که در طراحی سایت فروشگاه های اینترنتی لحاظ می گردد.
چیدمان در فروشگاه آنلاین باید به نحوی باشد که امکان بررسی و مقایسه محصولات، اطلاع از نظرات کاربران راحت و سریع در اختیار کاربران قرار بگیرد. ارایه خوب مطالب این قسمت می تواند انگیزه کاربر برای خرید را افزایش دهد. اضافه کردن آسان محصول به سبد خرید و تعبیه روش های پرداخت گوناگون و ایمن یکی دیگر از ملزومات موفقیت فاکتور چیدمان در طراحی فروشگاه آنلاین است. صرفه جویی در وقت یکی دیگر از دلایل استقبال مشتریان از خریدهای اینترنتی است. در نتیجه توجه به عامل چیدمان در فروشگاه آنلاین و بهره گیری از طراحی سایت حرفه ای می تواند باعث جلب رضایت مشتریان شود و منجر به افزایش فروش شود.
فرایند طراحی فروشگاه اینترنتی از دو قسمت نگارش و گرداوری مطالب محتوایی و آماده سازی فضای ارایه آن ها (چیدمان) تشکیل می شود. چیدمان در فروشگاه آنلاین به بخش بندی و فضا سازی سایت فروشگاه اینترنتی اختصاص دارد. پس از تدوین و تنظیم مطالب محتوایی ارایه آن ها در قالب های تعریف شده و جایگاه های مناسب به قسمت چیدمان در راه اندازی فروشگاه آنلاین مربوط می شود و میزان رضایت بخشی آن به عنوان شاخصی برای موفقیت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی به شمار می رود. بنابراین بهره گیری از ترتیب و ترکیب اصولی در ارایه فضاها، بخش ها، صفحه ها و مطالب از مصادیق لحاظ شدن چیدمان در فروشگاه آنلاین است و سبب کاربری آسان و افزایش مشتریان شما می شود.
صنعت عرضه و تولید لوازم خانگی، یکی از فعال ترین صنایع در سطح جهانی است. این صنعت با توجه به تنوع محصول فراوان و خیل مشتریان از تمام قشر جامعه، بسیار پویا و مستعد فعالیت می باشد. طراحی سایت لوازم خانگی یکی از روش هایی است که می تواند شما را از مزایای چشمگیری بهره مند سازد از جمله:
طراحی سایت لوازم خانگی با امکان ارائه انواع محصولات بدون محدیت مکانی و دردسرهای انبارداری
معرفی خصوصیات هر کالا و امکان مقایسه آن با کالاهای دیگر در هزینه و کیفیت به صورت تصویری
کاهش هزینه های مراجعات حضوری و حمل و نقل با طراحی سایت لوازم خانگی
دستیابی به بازارهای فرا منطقه ای با طراحی سایت لوازم خانگی یه صورت چند زبانه
صرفه جویی در وقت و زمان فروشنده و مشتری
ارتباط با مشتری و اطلاع از نظرات و پیشنهادات او
حذف واسطه ها از تجارت با طراحی فروشگاه آنلاین لوازم خانگی
از آن جا که رونق صنعت لوازم خانگی مستلزم عرضه مستمر محصولات است. طراحی سایت لوازم خانگی محصولات شما را به طور دائم و مستمر در معرض دید خیل عظیمی از کاربران قرار داده و این دیده شدن، افراد بسیاری را به خرید از شما ترغیب خواهد کرد.
در طراحی وب سایت فروشگاهی لوازم خانگی، مهتمرین نکته معرفی دقیق و کامل و زیبای محصولات است. درج عکس های با کیفیت از زوایای مختلف محصول ، ارائه توضیحات کامل در مورد محصول ، فناوری های بکار رفته در آن ، وجوه تمایزش با کالای مشابه دیگر تولیدکنندگان، جدول ویژگی های فنی و ارائه پی دی اف منیوال محصول ، می تواند حس کنجکاوی و تحقیق کاربر را بهتر ارضاء کرده ، او را وادار به انتخاب این محصول و خریداری اش بنماید. توضیحات صادقانه ، با پرهیز از درشت نمایی و غلو ، ارائه جزیی ترین اطلاعات فنی در مورد دستگاه و کارکردش ، ارائه نمودارها و مقایسه های بنچمارک ، اختصاص مقالات تخصصی مرتبط با این محصول و پاسخ به پرسش های کاربران روی این محصول ، از دیگر فاکتورهای توفیق یک فروشگاه اینترنتی خوب است.
امکانات نرم افزار فروشگاه آنلاین فرکام :
امکانات بازاریابی نرم افزار فروشگاه آنلاین فرکام :